Gå til innhold

STOL ALDRI PÅ EN MANN SOM IKKE DRIKKER!

desember 20, 2016

SVEN HENRIKSEN

IMG_1248

For fire år siden sluttet jeg å drikke. Det er en rød klut for mange. Ja men faen da, ta nå en øl, ikke sitt der og vær en festbrems! roper folk over bordet. Synes du jeg ødelegger stemningen? spør jeg. Nei, det ække det jeg mener, men ta en øl da for faen! Hva mener du da? spør jeg, fordi jeg gjerne vil vite om jeg ødelegger kvelden for folk jeg er ute sammen med bare fordi jeg ikke drikker. Nei da, men det er jo jævla stusselig å sitte der med en Farris og en kaffe da! sier en. Stusselig? Jeg har det helt fint jeg. Ok da?

Det er noe som heter «Stol aldri på en mann som ikke drikker!» Vi som ikke drikker blir sett på som kikkere når vi er ute på byen. Jasså, du sitter og følger med? har jeg hørt noen si. Nei…

Vis opprinnelig innlegg 572 ord igjen

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar