Skip to content

10 toxid people you should leave behind you

desember 17, 2016

TRUDE HELEN HOLE

Jeg har tidligere skrevet en del om menneskelige relasjoner, om positive og negative krefter i oss, om hvordan vi velger å bruke disse og hvordan vi lar andre mennesker påvirke våre liv enten negativt eller positivt. Hovedbudskapet mitt er at du kan trene deg opp til å bli en positiv kraft for deg og omgivelsene. Ved å fokusere på og bruke dine positive energier kan du løfte deg selv og omgivelsene dine – og tilsvarende omvendt.

Gro og meg på Lorrys

1. Først og fremst – omgi deg med positiv energi. På bildet over her er jeg sammen med min bestevenninne Gro som driver G-Photo. Hun tilhører en liten knippe mennesker som jeg omgås som bidrar med positiv energi. Det betyr ikke at vi ikke er uenig, for det er vi jo i dann og vann, men vi drar hverandre frem og opp – ikke ned, til tross for uenigheter og ulikheter. Mennesker…

Vis opprinnelig innlegg 1 559 ord igjen

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

