Skip to content

Mannen til din venninne er utro – ville du sagt det til henne?

april 27, 2017

Ja. Jo, forlang ærlighet til alle rundt deg.

TRUDE HELEN HOLE

Du får høre fra en av dine beste venninner at hun omsider har møtt drømmemannen. Hun er virkelig betatt, og mener at det denne gangen «is something for real». Han er alt hun ønsker seg. Den eneste haken er at han er gift. Hørt den før?

Han har fortalt min venninne en del om «forholdet» med kona, at han ikke kan gå fra henne riktig ennå, de har vært sammen så lenge og har så mye historie sammen, men at det er planen. Hørt den før? Jeg får vite at de dater de romantiske dater og at han har invitert min venninne på romantisk ferie. Det er da jeg bli irritert. Jeg sier:

-Akkurat, så du stoler på en råtten fyr som er utro mot konen sin? Hun som han har vært sammen med i over 20 år? Så du ønsker altså å være nummer to i rekken? Den som skal…

Vis opprinnelig innlegg 411 ord igjen

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

