Skip to content

Sett høna før egget

mars 7, 2017

TRUDE HELEN HOLE

Jeg får ganske mange mail tilsendt, fordi jeg skriver om politikk, om naturvern og miljøsaker, menneskerettigheter og dyrevelferd, og generelt saker som media nedprioriterer. Jeg kan selvsagt ikke skrive om alt, men i dag fikk jeg en henvendelse som jeg ikke kunne si nei til – mine foreldre hadde høner, og de var frittgående – dyr skal være frittgående, og høner er kule dyr, så da publiserer jeg like godt henvendelsen her og håper at også dere stiller opp for hønene.

Skjermbilde 2017-03-07 kl. 12.33.08.png

Hei Trude Helén Hole

Jeg skriver til deg fordi jeg ser du tidligere har tatt standpunkt i dyrevernsaker på bloggen din. Jeg er leder i foreningen Anima – Stopp dyremishandling. Dette er en ny norsk avdeling av den internasjonale dyrevernorganisasjonen Anima.

Akkurat nå kjører vi en kampanje for å få matbutikkene til å slutte å selge egg fra høner i bur. I Danmark har vi allerede fått alle matbutikkene…

View original post 466 more words

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

