Skip to content

Min Bok – Tann for Tann

februar 27, 2017

TRUDE HELEN HOLE

God formiddag, dere:-) Som dere vet, så elsker jeg bøker – både å skrive og å lese dem! Jeg er så glad i bøker at jeg har lyst å gjøre mer enn å bare sitte på min egen tue og skrive for meg selv – derfor åpnet jeg for et par uker siden bloggen for andre bokglade mennesker og spesielt forfattere, så her har en del Indieforfattere (selvstendige forfattere, mao mine kollegaer) og andre fått mulighet til å presentere seg selv og sine bøker i kategorien Mine og andres bøker.

Med dette får dere som er glad i å lese bøker anledning til å møte nye spennende forfattere med bein i nesen og stå på vilje – og ikke minst gode bokprosjekter å by på. I dag møter vi Lars-Toralf Storstrand, journalist med (snart) tretti års erfaring, poet og oversetter – som her presenterer boken Tann for Tann, en bok som i…

Vis opprinnelig innlegg 313 ord igjen

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

