Skip to content

DNB tvinger ungdom og foreldre til å bli kunder mot sin vilje

januar 31, 2017

TRUDE HELEN HOLE

Det er mye som tyder på at DNB er en bedriten bank, noe også jeg har skrevet om på denne blogg. Jeg derfor har jeg selvsagt holdt meg langt unna den banken. Men nå er det slik at min sønn på 17 år ønsker å bruke Vipps som de fleste andre, og i forbindelse med beløpsgrensen i Vipps må en identifisere seg med BankId – og i den anledning blir vi tre, min sønn og vi som foresatte – tvunget til å opprette et kundeforhold i DNB enten vi vil det eller ei!

skjermbilde-2017-01-31-kl-09-15-38

Ja, jeg har flere ganger vært i dialog med DNB rundt denne utidige praksisen – for jeg ønsker IKKE å opprette et kundeforhold i DNB, men praksisen lar seg selvsagt ikke rokke ved – å printe ut signeringspapirene og sende per post godkjennes ikke – også vi som foreldre MÅ bli kunde i DNB! Her er svar fra DNB til min…

View original post 181 more words

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

