Skip to content

Høyre vil slutte med kontanter i butikk, og jeg vil slutte å stemme Høyre

januar 9, 2017

TRUDE HELEN HOLE

Jeg har skrevet om dette før – jeg vil IKKE tilhøre et overvåkningssamfunn. Å fjerne kontanter har en rekke ulemper, overvåkning og risiko for total avskjæring fra dine egne penger er to. Flere ulemper kan du lese om her. Når Høyre nå vil slutte med kontanter i butikk innen 2020 i følge TV2, vil jeg nå slutte å stemme Høyre!

skjermbilde-2017-01-09-kl-12-11-17

Jeg bruker ofte kort – men vil beholde retten til å kunne bruke kontanter når jeg vil. Jeg ønsker å ivareta min frihet og selvstendighet, og ønsker ikke å overvåkes og loggføres for hver gang jeg kjøper tyggegummi eller gir litt for mye eller lite i tips. Jeg vil ha mitt privatliv i fred. Jeg stoler ikke på at bankvesenet vil mitt beste. Jeg stoler ikke på at bankkortet mitt vil fungere hver gang jeg trenger å bruke det. Jeg stoler ikke på «tryggheten» – økonomisk kriminalitet finnes også i de…

Vis opprinnelig innlegg 437 ord igjen

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

