Skip to content

10 gode grunner til hvorfor du bør prøve innholdsmarkedsføring på bloggen min

desember 10, 2016

Om du ikke har forsøkt content marketing eller innholdsmarkedsføring bør du vurdere det, og hvorfor skal jeg fortelle deg nå. Trallallaaaa….

Trude, forfatter og blogger 2.jpg

Først og fremst for de av dere som ikke vet det, jeg er forfatter med egen bedrift som heter New Spirit Communication – din totalleverandør på kommunikasjon. I tillegg har jeg en av Norges mest leste blogg. Produksjon av relevant og informativ produktomtale via bloggen min vil gi deg følgende fordeler:

1. Du når ut til nye markeder.
2. Kunden/leser får verdifull informasjon, samt en god og oppriktig tekst med tilhørende ærlige og gode bilder – i stedet for uinteressant reklame.
3. Du får verdifullt innhold du kan dele i sosiale medier og bruke i nyhetsbrev, artikler og pressemeldinger etc.
4. Bloggen min er en av Norges beste og meste leste blogger.
5. Du når ut til en voksen, stor og kjøpesterk gruppe.
6. Om leserne liker innholdet, deles…

View original post 131 more words

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

