Skip to content

Kan noen hjelpe Hamid med jobb til jul?

november 30, 2016

Hei alle sammen. I går fikk jeg en melding på Linkedin fra Hamid Lamami fra Raufoss som gjorde et sterkt inntrykk på meg. Han søker jobb og sendte meg en mail. Jeg kan foreløpig ikke ansette noen i mitt firma – men det kan kanskje du? Hamid og jeg ble enige om å poste mailen hans her på bloggen min i håp om at den vil nå ut til dere – for er det noe jeg respekterer, så er det mennesker med vilje og mot – egenskaper som Hamid viser i denne mailen som altså gjorde inntrykk på meg:

Hei Trude jeg er 38 år gammel mann. Jeg har vært ute av en jobb for et par måneder. Siden fra først av Mars 2016 til nå! Jeg har vært å bruke til nesten alle der, og ingen ringer tilbake. Jeg prøvde å ringe noen, men de får den samme historien om og…

View original post 184 more words

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

