Skip to content

Kan vi forandre noe?

april 19, 2015

Ninas blogg

Tenkte på det akkurat nå at vi ofte tenker og sier noe i protest, men så er det slutt. Vi gjør ikke noe med det egentlig. Vi går ikke hen og snakker med den ansvarlige personen og fortsetter å snakke sammen til vi finner en løsning vi kan leve med, begge to.

Nei, vi snakker med personen, som ytrer sine tanker og så blir vi sure eller glad. Ikke noe mellomvei. Vi velger ikke å erkjenne at den andre har andre tanker å komme med. Andre enn mine. Ja, og det skal jeg egentlig være glad for, ellers hadde det ikke vært noe utveksling av tanker og ideer. At de ikke er lik mine er jo akkurat det som skal føre til forandring!

Hvorfor tenker de annerledes enn jeg? Det er det jeg skal finne ut. Og hvis den jeg snakker med også er interessert i meg, så spør han eller…

Vis opprinnelig innlegg 32 ord igjen

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

